You are viewing a single comment's thread from:

RE: A great discovery in the city streets: Berberis montevidensis reginae Tillandsia [Esp/Eng].

in Amazing nature (AN)15 days ago

Buen día, querido amigo @enraizar.

Los dos ejemplares que mencionas son sencillos y hermosos a la vez. Qué genial que los hayas conocido en el botánico de tu ciudad.

Muchas gracias.

Que tengas una feliz y próspera semana.

Good day, dear friend @enraizar.

The two specimens you mentioned are both simple and beautiful. How wonderful that you found them at the botanical garden in your city.

Thank you very much.

Have a happy and prosperous week.