

Sunday, November 9th, also started in the sign of rain, and getting on the road was a new bet, but I was confident that the weather would change this time too.

But I'm grateful that I then managed to join my sister in Marano di Napoli who wanted me to meet the new addition to the family, a Maltese puppy.

Already in the Garibaldi tunnel of the subway underpass, the first rays of the sun were beginning to be glimpsed, revitalizing a day that seemed to be bringing bad luck.

Arriving at Chiaiano station began to make me lose some of the confidence I had but it didn't dent my confidence.

In the end, it's not that I had to walk a lot outdoors, and so it's not that the arrival of good weather was really necessary, especially since I had to reach another house where I had to stay without going out too much outdoors.

The only mission he had to do outside the walls of his home was the expense of completing the ingredients that were missing for Sunday's lunch where the whole family gathered.

Also because when my appetite reached the table, a pack of cannelloni was no longer enough for everyone and so I had to get another.

The little girl is really only a few weeks old and still can't keep up with the pace of two little girls who want to play with her but you can't accuse her of lack of commitment or goodwill in wanting to run from one side of the house to the other.

I must admit that the lunch is extremely good and that I had to congratulate the cook for cheering us up this Sunday in the middle of autumn.

I soon returned home but upon arrival Piazza Garibaldi seemed already immersed in the late night and as I watched the lights descend on my enchanting city I greet all the great pioneers of the Hive blockchain who came to visit me between the lines of my crypto report on Sunday.
Good crypto creations to everyone.
Una meravigliosa domenica in famiglia

Anche la giornata di domenica 9 novembre è incominciata nel segno della pioggia e mettersi in viaggio era una nuova scommessa ma ero fiducioso che anche stavolta che il tempo sarebbe cambiato.

Ma io sono grato che poi sono riuscito a raggiungere mia sorella a Marano di Napoli che mi voleva far conoscere la nuova arrivata nella famiglia ovvero una cucciola di maltese.

Già nella galleria Garibaldi del sottopassaggio della metropolitana si incominciavano a intravedere i primi raggi del sole rivitalizzare una giornata che sembrava dare auspici non buoni.

L'arrivo nella stazione di Chiaiano ha cominciato a farmi perdere un po' di quella sicurezza che avevo ma non ha scalfito la mia fiducia.

Alla fine non è che poi dovevo camminare molto all'aperto e quindi non è che poi era tanto necessario l'arrivo del bel tempo anche perché dovevo raggiungere un'altra casa dove dovevo rimanerci senza uscire più di tanto all'aperto.

L'unica missione che doveva fare fuori dalle mura di casa era la spesa per completare gli ingredienti che mancavano per il pranzo di domenica in cui si riuniva tutta la famiglia al completo.

Anche perché arrivando anche il mio appetito a tavola un pacco di cannelloni non bastava più per tutti quanti e quindi ne dovevo procurare un altro.

La piccola ha davvero poche settimane di vita e non riesce ancora a reggere il ritmo di due bambine che vogliono giocare con lei ma non la si può accusare di mancanza di impegno o buona volontà nel voler correre da una parte all'altra della casa.

Devo ammettere che il pranzo è estremamente buono e che dovevo fare i complimenti alla cuoca per averci allietato questa domenica di piena autunno.

Presto sono rientrato a casa ma all'arrivo Piazza Garibaldi sembrava già immersa nella notte inoltrata e mentre osservavo le luci scendere sulla mia incantevole città che saluto tutti i grandi pionieri della blockchain di Hive che sono venuti a trovarmi tra le righe del mio crypto report di domenica.
Buone crypto creazioni a tutti.
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io

Height175 cm | ![]() | Weight89 kg | ![]() | Body Fat% | ![]() |
Waistcm | ![]() | Thighscm | ![]() | Chestcm | ![]() |















