You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ready to roll? | My entry for #Monomad Challenge [ENG-ESP]

in Black And Whiteyesterday

Excelentes tomas, enfoques y encuadres espectaculares, los ángulos estupendos. Realmente ese auto es una joya, a mí me fascinan los autos antiguos y cuando me encuentro con alguno y puedo capturó sus inágenes. Gracias por compartir. Éxito en el concurso y muchas bendiciones más.

Excellent shots, spectacular focus and framing, superb angles. That car is truly a gem. I'm fascinated by classic cars, and whenever I come across one and can, I capture its image. Thank you for sharing. Good luck in the contest and many more blessings.

Sort:  

¡A ti por tan gentiles palabras!
Me alegra saber estás bien a pesar de todo lo que les afecta.
¡Abrazos!